Håret


På Tisdag ska jag äntligen klippa mitt låååånga nötta hår. Det var (skäms på mig!) ca ett år sen jag var hos frissan. Jag har hunnit vara gravid och har ammat i nästan 9 månader. Jag har fått mycket tunnare hår än vad jag har haft och det är dessutom mycket mer nött än de brukar vara. Mitt hår blir inte så lätt nött i vanliga fall.

Jag kommer som vanligt klippa några decimeter och känna mig så där otroligt nyklippt-fräsch-ge-mig-dina-hårprodukter(!)

Jag längtar. Killer Queen it is. Där vet tjejerna hur man hanterar en sax. Jag brukar gå till Jannice eller Lisa. De är bra.


*

Kommentarer
Postat av: Maja

Du vet väll att det finns en ekologisk salong i Boden, Åsa & Marie heter den och de tjejerna är duktiga och bra, på alla sätt och vis =)



Men jag tvivlar inte en sekund på att det blir snyggt hos killer queen för det, dom är guld :)

2010-10-03 @ 23:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0