Konsten att bli av med leksaker

Det är märkligt det där hur Barnets leksaker tycks försvinna spårlöst. Så mycket leksaker som han har (haft) och nu när jag tittar mig omkring i V-rummet och det mesta jag ser att han leker med är små saker som tillhör oss vuxna. Tidningar, axelband till elgitarren, olika fjärrkontrollar, rubiks kubar, filmer, trummor, munspel, sladdar, hörlurar, tejprullar, måttband.... Listan kan göras lååång.

Eller är det bara så att alla hans saker ligger gömda mitt i oredan?

Jag fattar inte.

Jag städar upp här varje kväll (helt lönlöst att göra det under dagen) och då tycker jag att jag återfinner en del, men det är ändå som att vissa leksaker är helt väck? Har Ralf skickat dem till "leksaks-planeten"?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0