Middagsro?

Har varit på Stan med Fanny och kollat runt efter div saker. Jag hittade dock inget som jag ville ha.
Vi stötte ihop med Tina som var sugen på kaffe så då gick vi på BOs och tog en kaffe med kaka. Jag fick en sockerchock så jag mår fortfarande illa och är yr!
Det borde ju vara en positiv sak, men det känns lite onödigt för så stor var den inte.

Nu är jag hemkommen och Ralfen vilar i sin säng. Kanske borde jag kasta ihop en sallad undertiden så jag hinner få mig nå middag idag :) Det hade även varit trevligt att få äta i lugn och ro för en gångs skull.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag såg dig och din lille son på stan idag :)



Fast jag förstod inte vem det var jag såg först, trots att ansiktet kändes så bekant. Men sen insåg jag att det var Du, dvs tjejen som skriver så mycket klokt och tänkvärt på sin blogg :)

2010-10-28 @ 21:38:28
Postat av: Liv

Wow va häftigt!

Jag önskar att jag hade känt igen dig med :)

2010-10-28 @ 22:34:33
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0