Nattsuddnigsproblematik

Ja, jag kommer förmodligen att ångra detta i morgonbitti när Ralf vaknar och vill göra morgon.. Men i kväll (och natt) så har det varit både trevlgit och kul, men jag hade nog önskat att jag kom i säng liiiiite tidigare.

Det började med en extremt skön joggingtur och fortsatte med en öl med Sambon. Sen tyckte Tom att jag skulle komma över till Larsson och hänga lite så givetvis så tog jag mig över dit. Vi bor ju trots allt i samma lägenhetshus. och det  var väldigt kul att hänga och snacka skit med grabbarna.. det händer lite för sällan känns det som.

Sen åkte de ut på krogen och jag gick hem och fortsatte umgås med min underbara sambo.
Vi har diskuterat en massa intressanta och viktiga saker och glömde bort att klockan tickar. Det var trevligt, behövligt och väligt utvecklande.. men vi kom på liiiite för sent att vi MÅSTE gå och lägga oss NU.

Så nu sitter jag här och har lite smått ångest över hur det kommer kännas när vår älxskade unge säger att "NU vill jag upp"

Robin skriver klart sitt första blogginlägg och jag fördröjer tiden genom att göra samma sak.

Så nu försöker jag övertala mig själv om att det inte gör något att iblad lägga sig så här sen.. men jag vet att det kommer att straffa sig.


Så, skicka nu en massa god energi till oss så vi fixar morgondagen utan att slita håret  av oss.

Här har ni en bra låt. Flummig men skön..






*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0