Stackars oss 70- och 80-tals barn

Efter att jag och brorsan propagerat hår mot morsan om den äckliga 70-80-tals trasan, som vi ständigt fick tampas med efter våra måltider, kommer min kära mor till mig en dag på stan och säger:

Mor: "Jag såg en kvinna idag med en liten bebis som också använde disktrasan när hon torkade bebisen runt munnen. Så det är inte bara jag som tycker att det är effektivt. *Stort smile*"

Jag: Ja, antagligen så har hennes mor inte gjort så mot henne för alla jag känner har fått men av dessa sura trasor som slafsades runt i nyllet på oss tills vi blev kräk-färdiga.


Stackars oss 70- och 80-tals barn.


Kommentarer
Postat av: Ulrika H

:D Jag har själv inte blivit utsatt för trasan, MEN har en god vän som fullkomligt hatar disktrasor idag pga detta :) Ska verkligen tänka på det med mina barn, hehe!

2010-10-21 @ 19:41:52
Postat av: Liv

Åh, du är skonad! Ovanligt men dock förekommande. Va härligt för dig. Du får använda dig av våra andras traumatiska upplevelser :)

2010-10-21 @ 20:38:23
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0