Dagen i stort och bilder.

Det har varit en lugn dag. Jag och Ralf har bara varit hemma och myst och lekt hela dagen.

Jag har fixat lite Matportioner åt han men annars har jag bara chillat. Ganska skönt, men ganska långtråkigt också.
Nu för tiden så känns det som att killen bara sover och äter hela tiden. Det är korta stunder som vi gör något annat.

Så här har det sett ut senaste dagarna:

6.00 Han kliver upp
Leker...
8.00 käkar frukost
Ammar -> Vilar...
Leker..
11.00 Käkar lunch
Leker...
12.30 ammar -> Vilar...
Leker..
14.00 käkar Mellis
Leker
15.30 Vilar..
Leker
17.00 Äter Gröt (ska ändra till middag)
Leker
Dricker välling
19.00 Sover för natten (ammar innan)



Nu ligger han på golver och pratar med sig själv i spegeln.

Nu blir det välling sen är det natten för min lilla Tuss.


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi nästan precis så ser Samis dagar ut också. Förutom att han somnar och vaknar aningen senare. Roligt hur lika de är. Men alltså bilden där han har ditt hår, fyfaaaaaaaaan så skön! jag dog lite av skratt när jag såg den :)

2010-09-28 @ 20:31:50
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0