Detox dag 10

Härligt att nå upp till tvåsiffrigt! Dag tio... Jag tar ett djupt andetag och känner mig faktiskt stolt!

Jag har helt glömt bort att ta bilder idag med. Men och andra sindan så har vi inte käkat något spännande.

Eftersom jag råkade äta på tok för lite igår och dessutom jogga på det så mådde jag ytterst såligt i morse. Jag vibrerade tröck snabbt i mig Frukost som bestod i nästan en halv gurka, en morot, lite bär och typ 4 glas vatten.
Jag började inte må bättre. och tillslut var jag tvungen att kramas med toaletten (jag ber om ursäkt för den intima faktan.), Så går det alltså att äta för lite för mig. Jag har lärt mig min läxa.
Efter det så gick jag och Ralf och vilkade. Efter det blev det lunch.

Lunch: En stor och härlig sallad. (Den gjorde mig frisk)

Mellanmål blev på stan med Fanny och Sanna. Te och nötter.

Middag. Linssoppa med vitkål i, lite sallad, ett ägg och en majskolv.

Ja, jag har varit hungrig idag.

Dagen har varit bra annars.

Nu dricker jag te och syr lite.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0