Detox dag 17

Nu för tiden går det bra hela tiden. Visst visst det går upp och ned med vad jag är sugen på, men jag har lärt mig att hantera det och det är faktiskt inte så farligt. Men jag kan sitta och dagdrömma om mat, om ost, om kaffe, om vin...

Idag när jag gick ut i trappen så luktade det ris. Tror ni jag blev nå sugen!?

Jaja. Trots att jag gillar att leva så här så är jag lite less på att leva så här hela tiden. Varannan dag hade varit bättre :) Men jag vet ju att det inte funkar så. Onödigt att hålla på och fuska, det handlar ju trots allt om en kort del av mitt liv.

Frukost: Lite nötter
Lunch: En läcker sallad, som gårdagen fast med kidneybönor istället för kikärtor.
Middag: Böngryta, Qinoa och en majskolv.
Efterrätt: Ananasringar i ugn.





*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0