Detox dag 18

Eftersom jag råkade ta en fet vila direkt efter sovmorgonene så blev det Lunch till frukost.

Lunch: Gårdagens middag

Middag: Stekt qinoa med grönsaker och en salsa. Gott!





Kvällsmål:
En majskolv. Och sen lite fruktsallad till en film.

Jag är galet less på att äta så här nu. Trots att det är gott. Men just idag har det verkligen kännts som att vi lägger ner detta på onsdag. Då har det gått 3 veckor och det duger. Men vi ser på onsdag vad vi känner då. Envisheten i mig säger "Då är det bara en vecka kvar så då är det lika bra att köra." Mycket troligt så kör vi hela vägen.. Så jag får känna mig helt nöjd. Men vi får se.

Förövrigt så bjöd de på B&J på kvantum idag. Det var tråkigt att avstå.

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0