Detox dag 21

Snusbon Sambon påminde mig "Du älskling, du har glömt att skriva detox dag 21 i dag" - "Jajustja!"

Sådärja. Dag 21 i var lilla Detox. Japp vi har nu gjort 3 veckor, och vem kan vara stoltare än vi?
Som jag har sagt tidigare så har det funnits tillfällen då jag inte trodde att jag skulle klara av detta. Men fan, är man envis och bestämd med sig själv så klarar man fan allt. WOW!

Idag blev det ju lite kaotiskt när jag vaknade. Det först avi gjorde var nämligen att börja tömma köket. Så.

Lunch: Linssoppa
Middag: Sallad med kidney-bönor och hemmaodlade sockerärtor
Kvällsmål: Frukt- och bär-sallad + te
(imorgon blir det inte fruktsallad igen.. nu är den slut!)

Jag har ätit någon hemmaodlad morot också under dagen. De är typ 2-5 cm långa och smalare än mitt lillfinger. Men jävligt goda :)


Har helt glömt ta kort på maten, men de var varken fansy eller något speciellt med dem så ni kan nog föreställa er.

Väntar nu på att ytterligare en te kopp ska bli klar för att drickas också ska vi glo Idol. För vi missade det ju när det gick på tv idag.


I morgon går vi in i sista veckan !!



*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0