Detox dag 24

Jag är less på att jag typ inte kan käka ute. Idag har vi varit på  kafé symfoni och ätit lunch och inte ens där, där det är Salladsbuffé kan jag äta ordentligt. Hälften av det som de severar är inlaggt eller blandat i någon dressing. Alla linser och böner är i någon dressing. Så tyvärr.
På polisstationen går det bätst att äta, men där är det ju lite tråkigare restaurang.. jaja. Snart är det över.

Dagen har gått bra.

Frukost: Te och lite nötter
Lunch: Sallad på Kafé symfoni
Middag: Grönsaksgryta och Qinoa
Kväll: Fruktsallad

Tyvärr så har jag glömt att dokumentera men ni har ju sett alla rätterna förr.

Nu sitter vi här och dricker Te.



*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0