Detox dag 25

Nu har vi börjat räkna ner.. 3 DGAR KVAR LIKSOM !!

Hur ska jag kunna börja äta Normala saker igen? Jag fattar inte.
Nu när jag är så här medveten om hur jag känner mig i kroppen så vill jag inte förstöra det. Samtidigt som jag givetvis är sugen på både det ena och det andra. Men inte så sugen så jag vill förstöra denna känslan.

Ni skulle bara veta hur fräsch man känner sig när man är Giftfri! Helt sjukt!

Hur som helst.

Frukost: En morot
Lunch: Två stekta ägg, lite qinoa, gurka, tomat och fetaost
(Jag kan äta ägg igen!! :D)



Middag: Grönsaksgryta med qinoa



Det blev lite konstiga färger.. kanske för att bilderna är tagna med mobilen?


Sjuk roligt att jag kan äta ägg igen. Om ni inte har märkt det så har jag inte ätit ägg på 1.5 vecka. Jag får så mellan varven. Att jag inte kan äta ägg alltså. Men nu är det över och jag tycker att det är lika gott som vanligt :)


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0