Detox dag 4

Dagen har varit väldigt mycket upp och ner. Den ena sekunden har jag kännt mig jättepigg och som att jag skulle kunna leva så här i alla oändlighet. Medans den andra sekunden har jag varit super sugen på allt möjligt.

Nektariner.. Pizza... Kladdkaka... Kaffe.. Vaniljglass med banan.. Ris... Ja ni fattar.

Robin har kännt ungefär likadant. Dock bara den senast nämda sekunden. Satackrn, han är jävligt duktig.

I morse fick jag sova lite längre än vanligt så därför blev det Frunch. Robin hade lagat typ en böngryta och till blev det 2 ägg.



Vatten till.

Mellanmål åt vi lite bär och nötter.

Till middag åt vi. Rotfrukter i ugn. Grillad maljskolv och en annan böngryta till.



Majskolven var jävligt god. Det lär vi ju göra igen.. typ i morgon?

Nu ska vi tricka te. Närmare bestämt Pitta-balans-te.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0