Detox Dag 6

Dagen har gått bra. Det enda är som är, är som vanligt Kaffesug. Just nu tänker jag att det hade varit helt fantastiskt gott med en stor kaffe & en kladdkaka.... Skit skummt jag har inte varit sugen på kladdkaka på fleeera måndaer, men det klart att det kommer nu.

Hur som helst.

Frukost, blev lite stressigt eftersom vi skulle iväg så jag kastade i mig lite linssoppa från gårdagens middag.

Givetvis så blev det linssoppa till lunch också. Och ett Ägg.

Till middag lagade vi Majskolv, sparris, champinjoner och Rödbetor i ugn. Behöver jag säga hur gott det var??
(Ja, givetvis så gjorde saknaden på salt sig påmind, men nu börjar vi vänja oss lite, + att vi vet ju att nu är det så här.)

Eftersom Robin varken gillar ägg eller feta-ost så lagade jag linsbiffar åt honom. Han MÅSTE äte protein VARJE dag. Annars går det inte. Lite skumm smak men det funkade absolut. Robin tyckte till och med att de var rätt goda.
Inehåll: Röda linser, ägg, tomat, liiite fetaost, purjolök, vitlök, chili, peppar, timjan

Robins tallrik


Min tallrik såg likadan ut men utan biffarna och + ett ägg. (Batterierna i kameran tog slut)

Till mellanmål har vi ätit lite nötter och bär.

Nu dricker vi te.

*

Kommentarer
Postat av: fanny

då måste du ju verkligen ;)

2010-09-06 @ 20:16:11
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0