Nattestund har tand i mun?

Fy fan vilken vidrig natt jag nyss har fått erfara. Ralf vaknade 00.20 och ville kliva upp. När han inte fick det så blev han totalt otröstlig. Vi tänkte att han somnar väl snart om i gen. Men icket! 04.20 stängde han igen sina små blå igen, efter att vi gett honom lite alvedon i munnen, och lugnet spred sig över Krongårdsringen.

Dessvärre så höll det inte i sig mer än 2.5 timma.

Nu sitter jag här. Jag vet inte säkert om jag har muskler i kroppen eller om de ligger kvar i sängen alt. möjligtvis rymt här i från. Suget efter kaffe är enormt  och jag hoppas Hoppas HOPPAS att Ralfen vill vila innan vi måste börja bege oss in mot stan. Ska vara inne 11.45 och käka lunch med morsan.

Alltså: Han skulle behöva gå och vila inom en timme.. Vi får väl se.


(Är fortfarande osäker på om det är en ny tand på G, ska försöka kolla in i munnen på hen idag. Han drägglar då ganska friskt i alla fall, så det känns ju inte omöjligt)

Förövrigt så drömde jag en hemskt trevlig dröm under de få timmarna jag fick sova. Att Ralf hade 4 bröstvårtor.. Den ni!!


*

Kommentarer
Postat av: Rebecka

oj vilka nätter ni har, förstår att du är trött. Nästan så jag inte vågar berätta att Eddie somnade 21.30, sov till 06.30, åt och somnade om till 09.15.

2010-09-02 @ 09:06:27
URL: http://rebecka83.blogspot.com
Postat av: Livan

Åh va skönt! DET längtar jag efter. Låter totalt underbart.

2010-09-02 @ 11:07:39
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0