Städa, möblera, tvätta.. Ja ni vet, Allt sånt roligt

Fy va skönt, Nu har vi storstädat klart hela lägenheten och dessutom möblerat om i datarummet. Känns mycket bättre än som det var innan. Sängen är längsefter fönstret och databordet är på den högra väggen.


(Taget från hörnet vid garderoberna)

Det gick ovanligt snabbt att lägga Ralf i kväll. Han somnade inom 10 minuter (!). Så här vill jag ha det varje kväll. Han har även fått i sig hyfsat med göt och hyfsat med välling så han borde sova bättre i natt.

Robin är nere i tvättstugan och donar och när han kommer upp ska jag gå ut med soperna och på coop och kolla om de möjligtvis har flyttkartonger där. Skulle behöva packa ner Ralfs kläder som är får små. Nä.. vi har inte gjort det än. De ligger i en för liten låda + påse i datarummet.

Vi skulle även behöva gå ner med div. grejer i förådet. Ni vet sånt som barnet inte använder längre men som kan va bra att ha till nästa unge, och sånt som vi inte kan ha i vårt möblemang nå mer för att Ralf sliter ner det då. Typ baby-sitter och typ bambu-drapperi.

Ja ni hör ju. Vi har att göra.

Förövrigt så är jag så sjukt sugen på en joggingtur men vet inte om jag hinner ikväll:(


*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0