Trevlig viktnedgång.

Ja, jag kunde ju inte hålla mig från vågen i morse. Jag hade tänkt vänta tills det gått en vecka, men jag är ju alldeles för nyfiken av mig.
Och inte fan kan jag hålla käften heller när jag blir så här glad. Nä, helst skulle jag väl skrika ut det över hela världen.

Jag har kört Detox nu i 4 hela dagar och är nu inne på dag 5 (har dock inte hunnit käka frulle än) Och har hittills gått ner 1.7 kilo. Det känns jävligt nice. Hoppas att det fortsätter i denna stilen. Jag måste bara komma igång med styrketräningen så jag håller vikten sen när detta är över + att jag absolut inte får gå tillbaka till hur jag brukade äta innan (ska nog inte bli några problem iofs.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0