Gjort City!

Hej bloggen.

Idag har jag gjort stan igen. Jag och Ralfie var inne i city vid halv 2 tiden och mötte upp Fadern i familjen som precis blivit färdigtatuerad. Vi gick på En trappa upp och käkade lunch. Jätte gott var det. Sen gick vi på stan och shoppade. Det var jävligt nice som vanligt!

Jag köpte nå knägrejjer som skulle hålla knäskålen på plats när jag joggar (så jag inte får vatten i knäet) jag hoppas att det hjälper, ska ut sen efter IDOL. Jag är lite förkyld än, men jag tänkte att jag måste prova i alla fall :)
Jag köpte även en Nice kofta på Diva och ett par svarta Acne jeans. Jätte fina!
Även lite sockar och sånt kul som behövs.

Sen gick vi även till "Thé-boden" i smedjan och köpte vårt kaffe. Och jag sitter och avnjuter en kopp just precis nu. Det är fruktansvärt gott! Det här kaffet kommer jag nog alltid gilla. även om jag detoxar i 3 år :)

Någon dag i veckan ska jag köpa nya träningskläder också. Det behövs, men jag får se när det blir av.

-

Påtal om Robins Tatuering... Fan va coolt det kommer bli. Han gick lite utanför Ramarna och det gillar jag. Jag tror att det kommer att bli skit coolt när han är klar. Det var en rolig överraskning.
När jag fick se så blev jag ju så klart väldigt ivrig efter att få göra min och jag längtar nu mer än någonsin. Den 25 Oktober om jag inte minns fel...

*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jo jag vet, fast jag tycker det känns jobbigare att man bara får frukost och sen äta frukt en gång per dag. Alltså typ inga måltider alls.. det känns jobbigare än att inte få titta människor i ögonen. För mig iaf...

2010-09-29 @ 19:05:34
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Fanny

men VAD åt du förresten???

2010-09-29 @ 19:06:17
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Liv

Jajustja!

2010-09-29 @ 20:06:56
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0