Livet strålar

Idag är det fredag och helgen är kommen. Jag är på pysselhumör, men har inte en susning om vad jag ska hitta på. Robin ska på match senare i kväll och då måste jag ha något att göra så jag inte dör av tristess.

Idag har jag träffat en kvinna som under en längre tid blivit behandlad för en otroligt aggressiv bröstcancer. Idag var hon tillbaka på jobbet och jag kan utan tvekan säga att hon sken som en sol. Hon sinspirerarade mig otroligt mycket. En kvinna som haft långt tjockt hår har nu super kort och ganska tunnt hår och ett bröst. Det som inspirerade mig var att hennes känsla som hon förmedlade inte handlade om att hennes utseende förändrats drastiskt, utan att "Äntligen är jag tillbaka", Man såg hur hon levde livet fullt ut och njöt av varenda sekund.

Jag fick en puss på kinden av en av luleås lyckligaste kvinnor och jag tror att jag bär med mig lite av hennes energi.
Livet är underbart!
Tack för ett strålande möte.

Nu ska jag fortsätta leka med den bästa ungen i världen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0