Mindre på Kroppen, mer på stången

Har precis varit på ett Body Pump-pass, och jag måste ju säga det att det är jävligt fint att se hur Jul-mys-maten som satt sig runt kroppen börjar smälta bort. Än så länge är det mest jag som ser något, men det känns bra ändå. Det var ju inte någon jätte skillnad innan och efter jul heller iof..

Minder på kroppen och mer på skiv-stången känns som helt rätt koder :)

Och jag kan förnöjsamt påpeka att jag har mer än 3 gånger så mycket på stången nu än vad jag hade när jag började. Jag rör mig i rätt riktning.

Långsam förändring = hållbar förändring

Jag känner hur min livsstil har förändrats totalt och jag älskar det.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja fyfan så duktig du är! Jag är stolt över dig. PUSS!

2011-02-10 @ 07:05:23
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/
Postat av: Liv

Tack så mycket Johanna. Och desamma :) I massor ♥

2011-02-10 @ 08:39:04
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0