Sjukt barn?

Jaha, då var det dags igen.. eller?
Det tog drygt en timme att söva Ralf idag trots att han var super trött. Direkt jag skulle lyfta över honom i spjälsängen så vaknade han också var vi på ruta ett igen.

Det var 2 timmar sedan jag lämnade sovrummet - nöjd över att han äntligen sov. MEN sedan dess så har han vaknat 11 gånger (trots alvedon och näsdroppar). Han hostar, snorar, gråter, ojjar sig, drägglar sönder lakanet... Som om det inte vore nog med alla dessa tänder, nu har han tydligen tänkt bli förkyld också.

Natten till idag blev i princip utan sömn, och tyvärr verkar det som att kommande natt bli likadan.

Nu har jag ätit upp min pajbit och ögonen är i kors av trötthet. Så man får väl säga att det var vår mysskväll det.

Godnatt gott folk. I morgon blir det ännu en underbar dag att uppleva!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha sötnos. Stor bamsekram till dig och Ralfen. Hoppas han kryar på sig fort! Här har vi också en som ska få tänder och matvägran är nog det största problemet. Men igår fann jag honom bläddrande i min kurslitteratur "Nordic nutrition recomendations". Jag antar att han skulle ta reda på om man kan leva på välling och blodpudding. Puss!

2011-02-26 @ 09:34:56
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/
Postat av: Liv

Haha. Han verkar bli ett klokt barn han Sami!

Ja matvägran är svårt att handskas med, man känner sig så maktlös.. Men det brukar ju gå bra så det är väl bara att hålla ut och trilska med lite av varje :)

Puss till er

2011-02-26 @ 12:07:02
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0