Utmaningen

Satte ut en sån där utmaning på Fejjan igår för skojs skull. Se vad folk vist om mig liksom. Svaren som kom in var helt enastående. Är det mina vänner som är helt fantastiska som vet precis hur jag är, eller är det jag som skylltar med det och hjä'rntvättar folk?

Jag gissar på det första. Att mina vänner är fantastiska.

Så här blev resultatet:

UTMANING! Nämn något du VET att jag gillar. Du får inte säga samma som någon redan sagt. Kopiera efter det till din status och se vad andra svarar :


♥ Giraffer
♥ Linssoppa
Face-rejpa robins konto
♥ Varm folköl
♥ Ayurveda
♥ Grönt
♥ Chokladkaffe
♥ Ralf
♥ Att träna så jag blir svättig och röd i ansiktet
♥ (riva ner Toms skåpsluckor)
♥ En sittdusch i ångat badrum
♥ Reiki-healing

(Sorry Magnus, jag tog inte med din ;) )

Jag låter ju som en väldigt charmig prick. I fortsättningen ska jag vara mer tydlig med mina BRA sidor och inte mina konstiga.. haha :)
Nädå, jag är ju den jag är. Inget fel i att vara lite besatt i konstiga saker.

Kommer ni på något mer så är det bara att bjuda på det i kommentarsfältet :)


Kommentarer
Postat av: Robin

Hitta på töntiga sånger :-D

2011-02-04 @ 16:21:22
URL: http://blogg.se
Postat av: Johanna

Vilken härlig utmaning! Den måste jag också sätta ut på fejjan :) och en sak jag vet att du gillar:



Cream cheese chirre!



Puss.

2011-02-04 @ 16:58:22
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0