"Barn sliter inte på kläderna i den här åldern"

Hur många gånger har jag hör att "barn sliter inte på sina kläder i den här åldern"? Typ 300000 gånger kanske.

Jag köpte en ny pyamas till lilla Ralf, som plötsligt växt ur alla sina kläder, en jätte fin pyamas från Lindex. Han sov i den 2 nätter och fick ha den som "lekdress" under en dag undertiden han var sjuk. På kvällen när han skulle få middag upptäcker jag, av min förvåning, att det är FEM hål i pyamasen, Och då inte i någon sömm!

WHAT!?

Hur fan har han fixat det?

Är det bara våran hyperunge som nöter lite mer än andras ungar?
Det är ju som inte förstå gången hans kläder går sönder, de har dock aldrig förut gått sönder på detta sättet.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Skumt! Jag skulle nog gå tillbaka med den om jag var du, så fort ska den ju inte gå sönder.

2011-01-05 @ 10:21:14
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/
Postat av: Liv

Ja, iof.. Sk akolla om jag har kvar kvittot eller om jag slängde det :S

2011-01-05 @ 14:47:19
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0