DU SAKNAS MIG!

Det är inte helt lätt att börja jobba efter att man varit hemma med sin lilla son i nästan ett år. Trots att jag tycker att det är så himmla roligt att jobba så saknar jag ända vardagsmyset med Ralf som jag hade förut. Just nu saknar jag allt med just det... Promenaderna, vilorna, lekarna, tvättningarna, buset, lunchen, frukten, kramarna, pussarna, slemmet, snoret, skriken, klättringarna, de onda små tänderna, lukten, dr. snuggles frillan, huvudformen, värmen, kroppen, huden, ljudet.. Just nu så saknas han mig helt enkelt.



Jag har i alla fall tvingat min sambo att de sak komma in till stan och käka lunch med mig.



Kommentarer
Postat av: Becca

Tack =) jo han har mina ögon och dannes näsa =)



Jag tyckte den var helt okej faktiskt som jag skrev bättre än vad jag föreställt mig :P nästan så man skulle våga göra om det om er par år sådär :)

2011-01-27 @ 15:15:51
URL: http://varatlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0