Duracellkaninen från ena sidan stan

Oj oj oj oj oj oj oj!

Känner mig som någon slags duracellkanin just nu. Fy tusan va trött jag kommer vara i morgon. Som tur är så är jag strax klar med mitt arbete så min arbetsdag i morgon blir kort!

En behandling och ett lunchmöte med Mor är det viktiga. Sen ska jag se till att få vissa andra saker fixade också men annars är jag typ klar där.

Kanske hinner jag till och med en sväng på Inpuls? Någon som vill hänka? - nä, jag förstog väl det.
Ingen fara, jag kan träna själv :)

--

Jag fick precis en väldigt god nyhet. Så nu är jag glad. Väldigt glad. Januari blir en fantastisk månad :)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh så nyfniken jag blir nu!! :)

2011-01-10 @ 12:58:59
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0