Missi nassa

Idag har jag varit oändligt trött efter att besökarna gått. Jag sa till sambon "ikväll ska vi lägga oss tidigt... visst?" Han insisterade. Vi låg i sängen 21.00 på pricken men som ni ser så sitter jag fortfarande vaken.

Min sömn är så otroligt skör. Jag får helt enkelt inte bli störd när mitt "sömntåg" kommer, för då missar jag det och sen dröjer det innan det kommer igen. Så gissa vad jag gör nu.

Sitter vaken, övertrött, laser, och undrar vad jag ska göra för att få undan energin så jag kan somna så snart som möjligt. Läsa? Plugga? Jobba? Duscha? Kolla en film?

Jag tror att jag börjar med att skriva klart en kartläggning som ändå ska vara klar i morgon, då kan jag sluta tidigare i morgon i alla fall :).. också fixar jag i ordning min matlåda så att den är klar. Sen om jag inte hunnit bli trött än så duschar jag också.

Det gäller att göra något när man ändå är vaken och vet att man inte kommer somna innom ett par timmar. Då tjänar man ju i alla fall in tid till dagen efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0