Välling mitt i natten

Sådärja då var jag hemma igen efter en tripp till mormor och morfar och stugan i Säm. Lovely is the word!
Jag hade bestämt mig innan jag åkte för att sluta med Nattvällingen till Ralf. Den har gått mig på nerverna och det har bara kännts idiotiskt att hålla på att värma välling mitt i natten. Sov i stället.

Så, fick hur många tips som helst på hur jag skulle göra. Men jag sket i alla och slutade bara. Tog fighten, kände mig hämsk, men oj så smidigt det gick efter det. Ralf sover nu oftast hela nätterna till skillnaed från att vakna typ 3 ggr perr natt.

Lätt värt det!

Ni får veta mer om resan sen :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt! Att få sova hela nätterna gör en sannerligen till en bättre människa :)

2011-07-08 @ 11:53:29
Postat av: Liv

Ja verkligen:)

2011-07-08 @ 12:15:43
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Fanny

Du är en fighter Liv ;)

2011-07-08 @ 14:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0