Träning vid foglossning

Idag har jag träffat en presonlig tränare. Det var kul. Jag som trodde att alla mina muskler hade rymt när de inte fick sin träning, hade fel, han sa att jag var stark (!)
Jag fick flera olika övningar som jag kan hålla mig sysselsatt med. Mestadels för att träna bålen, men även cykling i lugnt tempo. Det var ovant kan jag säga. Jag som brukar köra explosiv träning är inte riktigt van med så här "lugn" träning. Men jag ska nog kunna vänja mig med det också. Det gör mig gott att få använda min kropp och det gör mig ännu godare att få sysselsätta mig med någonting. Jag blir galen av att vara för mycket stilla.


Så, om någon vill hänka någon dag så är ni varmt välkomna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0