Okej, jag är nöjd

Jag har gjort något som jag i princip aldrig gör. Jag har bytt gardiner.

Ni som känner mig väl vet ju att jag alltid varit totalt ointresserad av gardiner och sen när jag har börjat leta nya aldrig hittat några som jag känner att jag kan hänga upp i MITT hem. Det är något med gardiner som är väldigt känsligt, det blir helt enkelt väldigt lätt dåligt (i MITT hem).

De gardinerna vi hade här i vardagsrummet passade inte alls. När jag bodde själv i tvåan så hade jag dem i köket och där passade de jätte bra. Men här i vardagsrummet skar det sig ordentligt. Jag har alltså letat nya i över två år. Igår fick jag äntligen fingrarna ur och köpte nya. Dessa passar faktiskt bättre så jag är nöjd.





Kommentarer
Postat av: Fanny

fiiint! :)

2011-11-01 @ 22:42:30
Postat av: johanna

Jättefint!

2011-11-02 @ 12:16:49
Postat av: Liv

Tack så mycket. Vist blev det bättre än innan.

2011-11-02 @ 13:34:13
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0