Craving

Det är inte så bra att få craving på citrufrukter. Man blir ju så sur i magen och kan lätt bli illamående, få sura uppstötningar eller rent av smärta. Och det har man ju dessutom extra lätt för när man är gravid. Men jag fortsätter äta mina pomelos tills jag inser att det fan inte går nå mer, jag kan ju inte få nog av dem!



En dag kommer ni nog får höra mig svära om mina förbannade foglossningar också, men jag ids inte beskriva de jävlarna nu. Men ni kan ju skicka en massa goda tankar till mig så det inte blir värre än så här i alla fall. Än så länge kan jag ju i alla fall jobba någorlunda.


Kommentarer
Postat av: Loella

svar: Tack Liv, men det går över... Man kan som inte göra något, men det är fint att få en sån tanke av dig och jag tackar dig för den... Du är en fin människa <3

2011-10-21 @ 15:19:24
URL: http://crevil.blogg.se/
Postat av: Liv

Det är du med Loella :) Kram

2011-10-24 @ 10:06:56
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0