Ett litet hjärta att älska

Idag har vi varit på Ultraljud. Det var fantastiskt.
Den lilla bebisen höll precis igång med ett tuft träningspass och rörde sig kollosalt mycket.
Datumet blev flyttat från 11 mars till 16 mars. Vilket kändes bra. Jag vill ju hinna gå min sista utbildning som är första helgen i mars. Det är även då jag skriver och demonstrerar stora proven i KranioSakral terapi. Så jag hoppas att bebisen håller sig i min mage tills åtminstonde efter den helgen :)

H*n var så himla lik Ralf på något sätt. Kanske inte så konstigt, men häftigt.



Nu längtar jag ännu mer till nästa år. Trots att jag vill njuta av den här hösten som har så mycket roligt att erbjuda.
jag vill träffa h*n nu, nu, NU!


Kommentarer
Postat av: cathrine

haha, profilen är på pricken ralfs

2011-10-19 @ 09:42:23
Postat av: Fanny

Allt är en lögn, du hittar bara på och har tagit en bild från när Ralf var liten. HAH, där kom ja på dej!



Jag ska vara så där jobbig och känna på magen å lyssna å hålla på när jag hälsar på nästa helg. Bara en förvarning då jag hört att gravida tycker det är jobbigt ibland ;)



Kram!

2011-10-19 @ 18:46:35
URL: http://fruktflugan.blogg.se/
Postat av: Liv

Ja visst är det häftigt att h*n är så lik Ralf. Jag blir glad bara jag tänker på det :)



Fanna: Ja kom och kläm du :)

2011-10-19 @ 20:22:52
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0