Här ska vi pricka in allt som kan erbjudas!

I dag har jag lidit av halsbränna så jag var tvungen att ta örten avipattikar, ayu 11 för att få det att sluta (den är effektiv). Jag har sluppit det hittills och varit väldigt nöjd. Nu i kväll går jag in på gravid.se och kollar in vad som veckan har att erbjuda. Jag går ju in i vecka 21 i dag. Och vad tror ni att det står?
Jo, det första som står är: "Vissa kvinnor får halbränna vid det här stadiet..."
Snacka om att jag är en mönster-elev denna graviditet ;) hahah, Här ska vi pricka in alla åkommor som kan tänkas erbjudas ;)
Nä skämt å sido, tur jag har Ayu 11, då slipper jag ju skiten i alla fall så länge jag har den i närheten och kan ta den när jag behöver.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0