Jag känner mig fri

Jag har äntligen klippt av  mig mitt långa tråkiga hår, och blivit ett kilo lättare. 3 dm på längden, rejält avtunnat och uppklippt. Jag tror inte att jag kan känna mig friare.
Självklart gick jag till min favorit frisör på Killerqueen, Jannice, och fick betala där efter. Men om det är något jag har lärt mig så är det att man inte ska gå på något skitställe där det är billigt. Då går man därifrån missnöjd.
Så har det varit för mig i alla fall.

Så, 600 kronor fattigare och 1 kg lättare ska jag nog kunna njuta av vardagen till fullo TROTS förkylning :)



Det ska bli en fröjd att sova med kort hår i natt :)

Nu blir det thai-nudlar och plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0