Jag är med Internet igen!

Woohoo! Jag kan nu mer röra mig fritt i cyber-världen igen. Jag har alltså äntligen internet i datorn igen och jag känner mig fri och rörlig! ;)

Ända skillnaden är nu att vi betalar för det själv. Vi har ju (som många vet) haft gratis internet i 3 år, alltså sen vi flyttade in. Och inte förstått varför, men gillat läget och surfat gratis. Men nu är det roliga över och vi får vara vuxna och betala för vårt eget surfande.

Det visade sig också att det tydligen var han som sålda lägenheten till oss som betalat bredbandet under hela tiden. Ops, det var tråkigt för han, men roligare för oss. (Om man får tänka så)




Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta jättegärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du härliga brittiska märken!



Vänliga Hälsningar,

Miss Alicia

2012-04-13 @ 17:52:14
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0