Mitt charmerande Jag

Jag tror att det bara är jag som lyckas vara ful och göra bort mig ständigt och jämt.

Då sitter jag på ett möte och när mötet är klart så säger killen "Så där ja, då är det väl vara att börja vagga hem då" Jag var så oberedd på den kommentaren så jag sätter igång ett asgarv varpå det flyger snor ur näsan på mig.
Det var inte så mycket så jag hoppas att de inte såg något, men det kändes så typiskt jag på något vis.

Sen kommer jag hem och inser att jag är utelåst, den här dagen har varit allt annat än vanlig.


Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha, så skön du är! :)

2012-02-20 @ 20:01:00
Postat av: Liv

Haha, jag känner mig ibland mindre skön ;)

2012-02-20 @ 23:08:35
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Ulrika H

Allvarligt, min första tanke var " så typiskt Liv" HA HA!!!!

2012-02-21 @ 22:48:45
Postat av: Liv

Hahaha :)

2012-02-22 @ 14:55:17
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0