Tyglade bslutsångesten och beställde barnvagn

Så där ja, då har vi äntligen bestämmt oss för vilken syskonvagn vi ska och beställt den. Den ska vara här nästa vecka. Det blir spännande.

Den har vändbara sittdelar, obehindrat av varandra och det känns som ett stort +.

Så, syskonvagn + liggdel + mjuklift (för de tillfällena då jag bara har bebben hemma så kan jag ta den i lilla barnvagnen) och sen passade vi även på att köpa ett babygym, vi lånade ju ett av en kompis förra gången, Ralf var ju aldrig särskillt intresserad av att ligga där. Men om inte jag har fått för mig fel så är denna krabat lite lugnare och då kan det nog vara trevligt för hen.

Nu är det lite tommare i plånboken, men det känns bra. Inte en dag för tidigt.

Tänk er, snart går jag omkring med värsta pansarvagnen!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0