1 timme

I en timme kunde jag bada innan min klor-allergi gav sig till känna. Det var roligt. Jag simmade några längder också, och det gick bra. Kändes dock som att mitt vänstra ben är utåtroterat och lite lössittande. Det ska bli intressant att höra vad Lillemor säger efter behanldingen, som jag ska få av henne i helgen, om min stackars kropp. Hon är certifierad KranioSakral terpeut.

Nu kliar det dock som aldrig förr på kroppen av kloret, så Robin ska få agera kli-maskin på en stund och förmodligen få smörja in min rygg.
Men det var värt det. Jag kände inte av mina fogar så där jätte mycket under den där timmen, så det var kul. Dessutom kände jag mig lätt (vilket jag inte är) haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0