Pilates

Jag hatar att erkänna det men Pilates känns bara   så   mycket    bättre    än Body Pump för mig just nu. Jag upplever det som mycket mer uppbyggande. Jag tror att jag måste vänta lite mer med bodypump och satsa på lågintensitets träning, och möjligen spinning. Så några veckor med spinning, core och pilates och möjligen någon annan styrketräning då man sitter och inte står upp.

Jag som egentligen avskyr pilates får nog lära mig att gilla det. Det är ju bra magträning i alla fall så jag får hoppas att det kan ge min mage lite finare form :)



Det hndlar väl mest om att intala sig själv att "det ÄR roligt". Passet igår var i alla fall inte så trkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0