Bingo-mannen la sitt bud

Nu har förresten till och med "bingo-mannen" på coop lagt ett bud på vad han "vet" att jag har i magen. Han var väldigt säker på sin sak. Han använde sig av en taktik som jag inte sett någon annan använda sig av förut.
Han bad mig ställa mig i profil framför honom och sträcka ut armarna rakt fram. Fort skrek han ut "Det blir en flicka!". Och han var helt seriös "Du kommer få se att jag har rätt, fråga min dotter jag gjorde samma sak med henne och hade givetvis rätt".

Det är roligt när till och med gubbarna lägger bud och är tvär-säkra på sin sak :)

Jag har också mest trott att det är en flicka, av olika anledningar, men jag vågar inte ställa in mig på något. Alla kön är lika välkomna. Bara det kommer ett barn så är jag nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0