Bläää

För lite sömn, för stor mage, för ond kropp, för sjuk unge, för hyper unge, för jä*la jobbigt "spegel-spöke" som envisas med att komma på besök igen och härja med spegeln. För leds på mig själv och mitt gnäll...

Varför kan man inte bara få lite lugn och ro, Typ få se en bra film i ensamhet?

Jag talade i alla fall i tel med min kära mor nyss. Hon ringde, precis som att hon kände på sig att jag behövde henne. Hon hörde hur eländig jag lät så nu är hon påväg hit. Det känns i alla fall bra, då blir jag mest troligt på bättre humör inom en kort framtid.


Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag hoppas ert lilla pyre vill komma snart, så att det onda kan börja läka! Uttnyttja din mamma till max, men glöm inte och berätta hur underbar hon är! En lyx jag önskat mig...

2012-03-20 @ 16:56:15
Postat av: Liv

Tack Karolina! :)

2012-03-20 @ 18:42:46
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0