Fisk el. vädur?

Det slog mig i natt mitt emellan förvärkarna:

Jag har ju sagt under hela graviditeten att det är en envis unge jag har i magen. Envis, med lite temperament, men ändå lugn. Då kan det ju inte vara en fisk! (Eller, har jag fel?)

Också kommer jag på i natt att det blir horoskopskifte nu i veckan. Så fiskens horoskop har sista dagen på Tisdag, sen på onsdag börjar vädurens. Och enligt mig (som egentligen inte kan så mycket om horoskop, utan bara tänker lite lätt på mina vänner och bekanta) så känns min känsla av bebisen mer som en vädur än en fisk.
Så nu är jag helt övertygad om att den kommer komma tidigast på onsdag. Trots förvärkar och skit.

Vi får se, jag bollade mina tankar lite lätt med min kära vän Fanny (som även är vädur) och hon tryckte nog att det lät rimligt :) haha Jajja, nog om det, den som lever får se.

Jag har stora problem med vad jag ska äta för lunch idag. Nu börjar jag inse att antingen äter jag bara vad som helst, eller så skippar jag lunchen. Man kan ju inte äta hur sent som helst, d åorkarm an ju inte middag sen. Det blir nog något.. simpelt.

Hoppas dagen är bra, för er alla.


Kommentarer
Postat av: JennyJo

Jag är fisk, syrran är vädur :) där har du ett bra exempel...

2012-03-19 @ 17:49:12
Postat av: Liv

Haha Ja just det :)

2012-03-19 @ 18:54:15
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0