Nu rör de på sig, hjärncellerna..

Som vanligt när jag är ensam så börjar fundera på olika utbildningar som känns trevliga. Jag har snöat in lite väl mycket på nutritionist, den utbildningen verkar så sjukt intressant men allvarligt... Vem orkar flytta till stockholm eller kalmar med hela familjen?



Varför finns det inte fler intressanta utbildningar här i Luleå?? Kanske är det värt det att flytta?
Nutrition hade ju även funkerat VÄLDIGT bra med mina utbildningar jag redan har.
Nåja, jag behöver ju hur som helst inte bestämma mig nu så jag får nog suga lite på karamellen, det finns ju vissa utbildningar här i Luleå som jag även är lite sugen på, men jag behöver nog kolla upp saker och ting lite mer innan jag bestämmer mig. Tur att jag ska vara mammaledig nu så jag kan klura, känna efter och kolla upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0