Tiden visar

I morse sa en av mina kursdeltagare att hon trodde att värkarna skulle sätta igång på Söndagkväll för att så mycket spänningar släppt i korppen nu under helgen. Sen på eftermiddagen sa en annan att hon trodde att bebben skulle komma om 2-4 dagar, hon hade tydligen fått lära sig av en kvinna att titta på läpparna på en gravis kvinna. Det kommer en hormonrand där som visar när det är dags och min var tydligen nästan hel.

Haha, ja... Det är spännande. Framtiden kommer ju att visa, men jag föredrar TIDIGAST måndag-eftermiddag så jag hinner vila upp mig lite innan.

Själv tänker jag ju dock att bebben ska komma "för sent" bara för att alla tror att den ska komma "för tidigt". Men som sagt, tiden visar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0