Smycken

Igår rensade jag lite bland mina smycken. Det blev ordning och reda på mina anslagstavla där jag hänger mina hängsmycken :) Ett bra tips till er alla som har mycket smycken och lätt får oordning.



När jag gick igenom mina smycken så hittade jag en hel del som ska rensas bort. En del för att jag inte gillar dem och en del för att jag helt enkelt inte använder dem. Om det är någon som ser något som kan falla i smaken så är det bara att säga till. Jag ger bort det. Annars åker det till röda korset.

Bland annat dessa ska bort:





Kommentarer
Postat av: pippi

jag har fixat en sån :) Superbra!

2012-05-11 @ 11:07:56
Postat av: Liv

Härligt, då har du ordning på dina dyrbarheter nu då :)

2012-05-12 @ 12:35:27
Postat av: pippi

Ja och fint är det :)

2012-05-13 @ 22:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0