Snart snart..

Om en och en halv vecka blir mitt Inpulskort upplåst! Det är ju helt otroligt att jag äntligen är här. I höstas när jag började inse att det inte kommer kunna bli mer träning för min del förens efter förlossningen, så blev jag superdeppig. Men nu är dagen snart kommen.

Jag har redan börjat kolla på schemat för att se hur jag kan få ihop det och gissa om jag längtar. Jag är ju dock riktigt svag och har väldigt dålig kondis, då jag inte kunnat träna ordentligt på över ett halvår.. ja, knappt kunnat röra mig alls. Men det brukar ju gå ganska fort att träna upp sig. Dessutom så ska det bli kul att se resultaten vecka för vecka.

Jag hade gärna legatat på 10 pass i veckan som jag gjorde i våras, men det kommer jag inte lyckas med så jag är nöjd om jag hinner med 5 i veckan. Fredagarna så hinner jag bland annat inte med något för de hinner stänga innan Robin kommit hem.

Men jag får varva med mina promenader :)

Nån som vill hänka den 2/juni på min premiär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0